Wednesday, April 14, 2010

Kidnap la Sangat...

Dear All,

K.I.D.N.A.P. according to the dictionary is to carry off (a person) illegally in order to obtain a ransom; as in Malay it is called C.U.L.I.K.

Aku bukanlah nak bercerita pasal kes-kes yang terjadi disekeliling kita yang berkaitan dengan kes penculikan ni ha. Aku cuma nak bercerita kejadian "penculikan" yang telah berlaku semalam. Sape kene culik? Aku ler kene culik sapa lagi, kalau orang lain kene culik tu masalah diorang la, bukan masalah aku...hahhahah!!! Gila bongkak!!!

Aku just berjanji ngan Dadar nak jumpa dia kat Sentral sebab nak pass hadiah-hadiah besday yang dah berkurun lama tak dibagi. Paper beg pon dah naik hancoq gitu. Then, I called Beckerina up sebab dah lama tak jumpa, ajak makan2. Soh gak Nyet (baru kejap dia ym aku n ada gambo orang utan kat box tu,so dengan otomatik aku panggil dia nyet..heheheh) datang Sentral ambik barang dia, tapi tak dapat datang sebab hujan. Dengan tangan sebelah yang ada tu ler, aku menggalas beg2 hadiah tu, gila siksa...orang2 dalam tren plak looked at me macam aku takde muka..siot jek!!! Hello..tengok tangan aku tergantung macam tu pun korang leh buat muka pelik...pathetic la...cam tak pernah tgk org patah tangan. Rimas aku!!

Kat kul 6 gak la aku sampai and as usual minah tu punctual sebab dak terpacak kat Resepi Rahsia tu ha. Dalam half an hour Beckerina muncul and we all melantak sakan. Beckerina makan Fish n Chips, Dadar order Beef Steak and aku order Spring Roll, Mushroom Soup and Lasagna. Biasa ler sambil makan, sambil borak, sambil gelak and sambil ngumpat. All in 1 katanya.

Beckerina bagitau dia nak pegi main badminton ngan dak2 lain and nanti Adilla akan datang amik kat Sentral. Aku was like..ooo..ok. no hal la kan..boleh tolong sampaikan barang2 tu skalik, shian plak kat Dadar bawak barang banyak2. Dak 2 ekor ni plak racun aku ajak pegi tengok badminton..chaitt!! apokejadah eh den nak poie sano, bukan leh main pon??!! Lagipun aku nak kene balik la, sebab aku tak bagitau Encik Larmyzee pon. Aku just bgtau aku lepak ngan Dadar kat Sentral. Si Beckerina nih dah tarik2, pegang2 aku takut aku larik, Dadar plak jadik partner in crime plak jadik bodyguard. Aku disumbatnya dalam kete Adilla. Oooo...subahat yer...mentang2 aku ada kecacatan sementara, ko buli aku yooo!! korang tunggu yo, ompek minggu lagi, tahu la...hukuman eh samo la tukang pedajal ngan tukang subahat..so beringat-ingat la yo cik Bekerina n Cik Dadar!!

So, semalam officially la aku kene kidnap ngan budak 2 ekoq ni ha. Aku tak berapa berkenan ngan cara kidnap-kidnap nih but i really understand what their attention was. I really appreciate what you did and I can feel the impact (a good one la kan) and who knows "things' mended sooner than i thought it would be. Now I felt like I'm eating my own words now...so how??? Abaikan jek la kot, for the better...

Apa yang aku buat semalam, of coz la ada akibatnya. Ni Cik Bekerina and Cik Dadar la punya pasal...hahhahahah!!!! Encik Larmyzee sms me at 11 pm but masa tu tengak lepak baik punya kat luar, handphone tinggal dalam beg. Aku just reply his sms at midnite. Tak jawab. I called him. He's not answering me. Called and called again. Hampeh!! Then I knew there will be huge silence between us afterwards. Pegi minum and makan kat Pelita Bangsar and seperti biasa citer hantu ler..and some more lawak2 bodoh and some more citer hantu, then balik ler. Sampai umah nearly 2 am. Looking for my Alza but she's not around but Lexus ada. oooo...Encik Larmyzee bawak kete aku yer...memang sah akan silent treatment punya laa...

Naik umah, mandi n tido. I was not asleep when I heard Encik Larmyzee came home, tapi ado den kesah..maleh layan..tido lagik baik...zzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Hari nie, perang tanpa suara akan bermula.....

C'ya!!

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!