Wednesday, March 24, 2010

Bila Si Brutal Jadik Sentimental

Salam Uoollss!!

Macam malas nak update sebab condition hati tak berapa nak baik sangat...sedih, sakit, perit, ngilu, masam, manis semua ada..

Aku tak tahu di mana silapnya tapi mungkin semua nie terjadik berpunca dari aku sendiri...mungkinkah aku terlalu emosi? adakah aku terlalu mengikut perasaan? apa yang terjadi hanya perkara kecil...kata penasihat aku "dik, ko tahu kan dalam berkawan ada pasang surutnya...cuba ko buang ego ko tu jauh2, jgn pentingkan diri sendiri sebab akak tau ko sayang diorang. ko penah bgtau akak, they are your strength..u do anything for them..but now, bila ada jadik bende kecik macam nih ko dah kecoh..apsal?"

Aku just jawab "I DON'T KNOW and I DON'T WANNA KNOW". "Biar la, things happened for a reason..embraced it...Adeq pernah buat bende yang sama pada kawan adeq dulu n maybe this what i shud get la kak. Macam Mahatma Ghandi pernah cakap 'an eye for an eye' "...chewaahhh...politician quote la plak...

Kesimpulannya, aku dah get over it n aku just buat conclusion semua ni jadik sebab diri aku sendiri. kita tak boleh jangka tindak tanduk orang...so just go with the flow...kalau aku silap aku mintak maaf...kalau korang yang tersilap aku dah maafkan pon. Kalau dah ramai2 kata aku yang salah, ye la tu..aku la yang salah kot..no doubt la tuu...

For the time being biarlah aku dengan dunia aku, siapkan keje2 yang melambak2 atas meja, schedule outstation aku pon macam chel jek nih. Schedule bulan April 2010 pon macam boleh agak jek kehectickannya....whateverpon..korang have fun...n no matter where u go what ever you do, i will always luv u guys...peace!!

Bak kata Tommy page..times will always heal the pain...heheheheh!!

See 'ya.

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!