Tuesday, March 2, 2010

Shudah La Shudah....

Salam Dearest,

Well, takde banyak bende yang aku nak hupdatekan. Biasa la kalau keje dah melambak mmg malas giler nak bukak blog...time rajin tak payah suruh laju jek aku menaip walaupun takde bende menarik nak aku kongsikan.

Sekarang nie aku seboleh-bolehnya tak nak menyusahkan orang...kalau dah terpaksa lain la kan..tak kira la family ataupun kengkawan kesayangan aku (sayang ke diorang?? tak kira hak memasing). Aku sedar sekarang walau baik mana pon kita dengan family or kawan-kawan or vice versa, kadangkala ada jugak slack...nama pon manuasia beb! Dengan family boleh tahan la lagi, sebab gaduh macam mana pon nanti berbaik semua...air dicincang takkan putus..katanya.

Kengkawan plak, kadangkala bende2 kecik pon boleh jadik besar, dan tak mustahil ada yang terasa hati dan terus putus kawan..rambut sama itam hatinya lain2 kekdahnya....pernah jadik pada aku dan may be boleh terjadik juga di masa hadapan even try hard to avoid that from happen. maklum ler, aku tak reti nak berkawan sebab dah terlalu biasa dok sorang2, feeling2 menyombong and bajet bagus ajek...So, aku tak kisah sangat ler orang nak berkawan ngan aku ke tak...nak berkawan aku terima, tak nak sudah...ada jugak yang berkawan dengan aku tapi aku rasa macam terpaksa aje...kalau tak suka cakap jer, tak payah la nak mengbluehippokan diri. I can live with that.

So, buat masa sekarang shudah la shudah (chewahh..cam lagu six sence plak) aku menyusahkan orang2 disekeliling aku. Lepas nie aku akan pastikan purse tak tinggal kat mana2 so aku tak payah pinjam duit orang lagi, handphone simpan elok2 jangan sampai tercicir nanti Encik Larmyzee mengamuk lagi and lastly kereta aku kuar tengah bulan nie (shuke..shuke..shuke..), so tak perlu la aku menumpang kawan2 or menyusahkan driver boss aku untuk hantar aku kemana2 (boss aku pon confuse sape boss, aku ke dia..sorry la boss).

Well, pada siapa2 yang pernah aku susahkan especially kengkawan aku, yang lama dan yang baru, aku mintak maaf banyak-banyak and terima kasih atas semua pertolongan korang selama nie..really appreciate it.

Last but not least, Muzi, Edna & Masyi, whatever happened, u girls always close to my heart..gaduh-gaduh n kutuk-kutuk manja tu biasa la...sayang korang...

See 'ya!

1 comment:

muziani said...

bilaaaa nk lenjan keta baru nie........:)

 

Designed By Blogs Gone Wild!