Monday, May 31, 2010

Damn Tired!!

Dearest,

It was very hectic weeks lately. Really, I need some time to breath from all of these. Highs or lows,nak tak nak aku redah jugak la...and as what I've done lately, what happened aku simpan sendiri. Aku tak nak menyusahkan dan membebankan orang lain. Biarlah, aku dah semakin terbiasa dengan keadaan sekarang.

Aku pon skarang, tengah menghitung waktu untuk 2 perkara; Pertama : menghitung hari untuk terima "anak sedara" baru, my Jijoe Junior (anak lelaki Jijoe la kan, kalau gegirl, dah sah2 Muzi Junior). Di jangka due pada 8 hb, that is on this coming Tuesday. Aku doakan Muzi cekal dan kuat untuk mengharungi saat labour nanti. And congrates also to father to be Jijoe. Kedua : Menghitung hari untuk diri aku sendiri, inshaallah kalau rezeki Allah dah tentukan, aku juga bakal menambah bilangan ahli keluarga. Formally, belum confirm sebab belum buat check-up, but informally, melalui test kit, I am. Encik Larmyzee dah dimaklumkan dan reaksi dia biasa jek, sebab perkara macam nih pernah terjadi..self-test, confirm but when pergi check-up, it just a false alarm. Next week akan ke Gleneagles untuk buat formal test. May be aura Muzi dah terlekat kat aku kot....

Cuti wesak aku tak kemana2 pun, lepak kat umah jer. But petang, Dannii ajak teman dia pi PWTC prepare untuk booth Youthsay. Layankan ajelah. Ramai jugak la jumpa kawan2 baru especially the chinese. Not bad la diorang, happening. Lepas settle kat booth, lepak kat kopitiam The Mall, makan rojak, makan Nasi Kari Ayam. Giler sedap hingga menjilat jari kekdahnya. nyum..nyum..nyum...then aku balik la, sebab esok nak kuar lagik.

Awal2 pagi hari Sabtu, dalam kul 9 aku dah kuar umah and drive menuju ke PWTC. Sebab parking penuh, aku park kar The Mall, mampuih membayo parking balik..adehhhh!!! A bit bosan la, sebab aku mmg tak suka crowded places, so dalam kul 1 lebih aku dah blah. Tak tahan, nak termuntah sebab tgk orang ramai sangat. Btw, sebelum tu, sayup2 dikejauhan aku terdengar suara yang aku kenali, tengah nyanyi, tapi takpe la malas nak bergerak ke sana, so kudengar dari kejauhan aje lah. ;) Best of luck to you retiskuhhh!! heheheheh!!!

Gambar banyak, tapi as usual, nanti kau ajin, aku letak..malas nak tunggu donlod..lembabs cam cipan, cipan pon tak lembab macam pc akuh...

As a whole, semakin hari aku semakin penat, walaupun otak aku tidak lagi memikirkan perkara2 yang baru ajer berlaku disekeliling aku in the past 3 months, yang buat aku sedar siapa aku sebenarnya. Penat sebab aku memang takde nafsu nak keje and penat bila aku rasa diri aku stuck at 1 point dan tak bergerak2...Aku tak nak dok KL dah, aku nak balik kampungggggggg!!!!!

c'ya!!

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!