Monday, May 17, 2010

Point Blank...

Dear alls,

Lama giler aku tak memhupdatekan blog aku yang boleh dikira bersawang kekdahnya. Well, masa tak mengizinkan...lagipun aku tulis untuk tatapan mata aku sendiri n tatapan orang2 yang sudi menjengah dan membaca coretan aku yang agak membosankan...

Aku pun dah lupa apa benda yang aku nak hupdate..sebab kebanyakan kejadian2 yang berlaku semakin luput dari ingatan aku..yang ada cuma saki baki ingatan yang aku buat last week...seminggu yang membosankan...

But 1st things first, nak ucap HAPPY BIRTHDAY pada orang-orang ini, kira orang2 yang aku sayang la...family and friends.

HAPPY BELATED BIRTHDAY pada BADRI AHAMAD yang jatuh pada 16 err 18 haribulan April yang lalu..aku ada buat posting untuk dia tapi aku dah delete...heheheh!!! Hope suka la yer dengan hadiah baju Manchester United yang tak seberapa ittewww...

HAPPY BIRTHDAY jugak pada ibu kesayangan, RUSNA ISMAIL aka CIK ANI yang genap berumur 56 tahun pada 1 Mei lalu, satu Mesia beb cuti..hehehe..jasamu tak terbalas dengan hadiah2 yang telah diberikan...Semoga panjang umur mak sebab banyak lagi yang ingin aku berikan demi membalas jasa mak selama nie, walaupun ianya takkan terbalas sehingga akhir hayat.

HAPPY BIRTHDAY untuk anak jantan aku MUHAMMAD ASHRAFF FIZRY LARMYZEE yang ke 12 tahun pada 21 Mei yang lalu. Mommy doakan agar EG akan menjadi seorang manusia yang berguna dimasa mendatang...Good Luck on your UPSR.

Last but not least, untuk suami terchenta, ENCIK LARMYZEE. HAPPY 35th BIRTHDAY my dear. Luv u so much and will always be. Ups and downs, biasa la kan, but most important thing is we love each other, kannn...Luv ya babe!!

Then, bulan nie, kerja kurang la sket, banyak attend meeting ajer..proposal takde la semelambak cam biasa...maybe sebab boss sibuk pindah rumah, sebab tu dia tak desak aku sangat kot. Outstesen, awal2 aku dah tolak suppose bulan nie aku kene pegi Miri the Kuching (kalau tidak leh jumpa V) and then terus masuk Singapore. Ntah 2-3 menjak nih, nafsu nak keje macam kurang giler...aku tengah gigih carik keje kat Kuantan sekarang nih..sebab pada aku, dah takde apa2 yang penting untuk diri aku kat Kay El nih...lame giler...banyak sebabnya, tapi biarlah..diri sendiri yang simpan...past is past kekdahnya..life goes on...katanya...

The most happy moments pada aku terjadi dalam bulan nih sebab bonus masyuuukkkkk!!! bonus plus extra allowance, dapat la nearly 18K...separuh masuk dalam akaun mak sebab aku rasa better masuk akaun mak aku, mana la tahu kot2 nanti mak aku nak pakai pegi haji ker, bayar duit ubat ker kan. Yang separuh lagi aku bahagi 2; separuh masuk akaun EG untuk education fund n separuh lagik untuk aku beryuya2. Dapat la aku beli jam Tag Heuer yang gegila lagi aku nak sejak 2 tahun lepas. Beli barang2 sket untuk bakal "anak sedara" aka anak Muzi yang bakal keluar most probably pada 8 June 2010 nanti. Mujur tak kuar 6 June kalau tak sama la tarikhnya ngan aunty yang sorang lagi. Yang belen2 tu aku bahagi la sikit sorang ngan adik2 aku yang 5 orang n anak2 sedara aku yang ada 8 orang tu. Dulu aku pernah berjanji dengan few frens nak buat open table karaoke kalau aku dapat bonus, tapi ntah la, tak tergerak plak aku nak mengotakan janji aku tu...munafikkah aku? yelah agaknya...

Dengan kesempatan dan rezeki yang Allah bagi tu, aku tunaikan hajat aku untuk buat kenduri arwah untuk ayah dan abang2 aku, kenduri doa selamat untuk besday mak sekali dengan majlis khatam Quran yang belum pernah aku buat walaupun secara informalnya aku dah berkali2 khatam Quran. Giler teringat giler kat arwah ayah n abang ngah, lebih2 lagi arwah ayah. It has been 23 tahun ayah pergi...kenangan tu dah berbalam2, banyak yang aku dah tak ingat...yang paling ingat was when I got straight A's n #1 in class, arwah ayah bagi beskal BMX..masa tu BMX cukup hebat dah...heheheheh!!!

Ellemek, syahdu syahdan plak...kay la next entry aku citer pasal percutian aku minggu lepas..start cuti hari 19hb sampai 23hb...bercuti berdua dengan anak aku ajer..nak ajak mak, dia sibuk kata ada keje...well, c'ya. (sorry ler, maleh nak tempek gambo....:))

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!