Tuesday, June 15, 2010

Akhirnya Kini Pasti...

Dear alls,

Just wanna share the most happy thing that happen to me...there's 2 of them actually. Here goes...

First and foremost, CONGRATULATION to Muzi and Jijoe dengan kehadiran ahli baru dalam keluarga kecik diorang. MUHAMMAD RIYYAD AMNAN (entah betol nyah tidak, Rayyad ker Riyyad..adehhh). Giler arab bunyik...akhirnya yang dinanti tiba jua..welcome to parenthood yer...



2nd, opcoz la about me. I'm thankful that after years waiting and trying, at last semuanya berhasil. I'm nearly 2 months pregnant. How's cool is that!!! I'm expected to deliver on 6th February 2011. Aku tak kisah the gender but kalau boleh I want another boy. But if it's a girl, okey jugak, she still be my baby.

Aku memang dah lama mengharap untuk tambah ahli baru keluarga aku since EG pun dah 12 tahun...but my main concern now is, aku kena naikkan berat badan. Doktor kata I'm not suppose to be pregnant now coz berat aku just 40kg, can be done but risky. Aku pasrah jek la..inshaallah semua selamat. I've lost a baby before and I don't wanna lose another one. I'm so devastated and hit me so hard. I WILL have my baby this time.

It has been a long wait and frustation process and I'm glad that I'm not a quitter. Sebab dah terlalu lama berangan tambah anak, nama pon aku dah ada..heheheh!! Encik Larmyzee kata, "Don't push your luck too far, you'll regret it"...aku buat bodoh jer...Aku tahu, dia seronok ngan berita nih, excited giler, but since it happened before, dia just play cool. If it a boy, my son will be MUHAMMAD ASHMYN FAHMY, walaupun ada ura2 nak taruk nama Tomok or Nubhan kat situ..hahahahh!!! adakah MUHAMMAD ASHMYN INDRA FAHMY atau MUHAMMAD ASHMYN NUBHAN FAHMY....giler fanatikkk!!!! If ditakdirkan perempuan, she will be NUR ARDEANNA FITRYNNE. Fitrynne as my nickname in cyber world.

So, I'm praying hard, everything will be ok, and please pray for me too. Thanks a alot. C'ya!!

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!