Tuesday, August 3, 2010

Dugaan...

Dearest frens,

It's quite a long time since I've wrote something in this blog. Well, keadaan tidak begitu mengizinkan...

Cukuplah jika aku khabarkan yang aku berada di dalam saat-saat sukar aku sebagai seorang manusia di muka bumi nie. Aku akan lalui sekuat mungkin dengan sokongan insan tercinta dan sahabat serta teman yang benar2 menyayangi aku as who I am. Aku yakin dengan doa, usaha dan kasih sayang mereka, aku akan kembali seperti sedia kala, walaupun ianya akan mengambil masa yang lama untuk sembuhkan fizikal, mental dan juga emosi....Doakan aku temui diri aku yang dulu....

Kepada kawan2 yang tidak aku maklumkan keadaan aku, aku mohon maaf, aku tak perlukan simpati sesiapa...walau apapun, aku tetap menyayangi korang...

There are lot of things yang aku nak tulis, but i guess now is not the right time. Inshaallah, bila aku dah stabil in every angle, i'll write again.

Lots of luv, hugs n kissess....muah..muah...muah...

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!