Friday, March 16, 2012

Kerja, Kerja, Kerja

Salam guys,

Well, kata nak update once a week kan? hadoo kekdahnya. Last entry was on October 2011..nearly setengah tahun dah der!! Hajat hati memang nak update, tapi kekangan kerja memang tak dapa dielakkan. Lebih-lebih time nak pilihanraya ni, lagi la tak menang tangan. Aku bukanlah orang penting parti politik or whatsoever, tapi my boss is. Aku just buat apa yang patut seperti yang diarahkan. Yang penting masyuuukkkk!!!

Banyak benda nak update but don't know where to start. Later2 la ekk..bukan ramai yang baca blog aku pon..hahhah!!! aku pon time2 boring xde keje baru leh update blog nih, kalau tak bersawang la kekdahnya.

Skang tengah cuti sekolah, anak aku EG ada kat KL skang nih, mengekor jer kemana daddy dia pegi. Boys alway be boys la kan. Dah umur 14 takde makna dah dia nk ngekor aku, kalau tak memang dok bawah ketiak la, tak pernah renggang. Maklumlah anak sorang tu jer, nk menambah kilang dah tutup. Esok Sabtu, cadangnya nak bawak dia round2, jalan2, jimba2 kemana2 yang patut sebab hari Ahad nak hantar dia balik Kuantan dah.Senin dh start sekolah balik.

See, dah start malas nk menaip. nanti kalau aku rajin aku update lagi, itupun kalau RAJIN la. Skill tulis blog ala2 berkarat dah sebab sibuk ngan twitter jer skang. Addicted uollss..

Kaylah, see u later2..Adios muchachos!!

P/S : Aku sedih sebab Manchester United tersingkir dari Europa League bila kalah ngan Athletic Bilbao dengan agregate 5-2. So skang fokus on baki 10 perlawanan untuk BPL. Glory Glory Manchester United!!!


No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!