Thursday, March 29, 2012

Mommy Misses You Honey Bunny


Our children, they really grow up faster than we can imagine, huh!. Tup, tup, mine will turn 14 on 21st May.  I really missed those days bila he will always by my side, tempat aku mengadu masalah, susah senang aku...he always buat hidup aku ceria, happy sentiasa walaupun kiri kanan masalah menghimpit.

Well, now, all grown up..dah kurang nak berkepit ngan mommy. But the best moment with him bila we luangkan masa tengok match Manchester United. Yup, we are cheering for the same team. Pastu gaduh2 manja ngan Pak Su nya yang tegar penyokong Chelsea.

He's staying with my mom kat Kuantan.  It has been 3 years now. Bukan xnak bawak duduk KL dengan aku, but dengan jadual kerja aku dan daddy dia yang tak menentu, I don't think satu idea yang bagus untuk dia stay dengan aku. Now, bila dan masuk Form 2, try to woo him to stay with me in KL since dah boleh jaga diri, but he refused. Tak pe, I will try next year.

We will talk thru phone everyday even for 2-3 minutes, but it always a must.  Walaupun untuk say "Good Night" jer. Itu jer cara nak lepas rindu kat anak. Aku balik kampung twice a month, tapi depends pada schedule kerja and "social life" jugak la..if ada janji ngan kengkawan, aku x balik and he's OK when I told him I'm not coming home that week.

I always think my son still a kid, always treated him like that.  Eventhough he'll turn 14, he always be my baby.

MOMMY MISSES YOU HONEY BUNNY!!!

No comments:

 

Designed By Blogs Gone Wild!